Total Extreme Wrestling

Total Extreme Wrestling


#1 2012-11-17 16:39:24

FReeKS

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-16
Posty: 3
Punktów :   

REGULAMIN!!!

1) Użytkownik, wraz z rejestracją zobowiązuje się do przestrzegania zasad panujących na forum.
2) Nick
  2.1) Zabronione jest używanie nick'ów, które zawierają słownictwo powszechnie uznawane za wulgarne, obrażają osoby trzecie, bądź też naruszają wszelkie normy etyczne i religijne.
  2.2) Nick'i naruszające regulamin, będą momentalnie zmieniane przez administracje forum.
  2.3) Administracja w wyjątkowych sytuacjach, ma prawo od razu usunąć użytkownika z nick'iem naruszającym regulamin forum.
3) Zabrania się umieszczaniu na forum treści niezgodnych z prawem polskim, treści obraźliwych i niekulturalnych.
  3.1) Na forum niezalecane jest przeklinanie, jednak każdy z nas ma swoje okno na świat i od byle "kurwa" nic się nie stanie.
4) Zabrania się reklamowania stron o podobnej tematyce na: ChatBoxie, PW. - Chcesz reklamę, napisz do Administratora.
5) Każdy gracz newWWE Universe, jest zobowiązany do brania czynnego udziału w życiu forum.
  5.1) W przypadku gdy minie 14 dni od ostatniego napisanego posta na forum, zaś gracz nie usprawiedliwi swojej nieobecności w odpowiednim temacie, administracja ma prawo do oddania jego postaci komuś innemu.
6) Zabronione jest nadużywanie władzy przez moderatorów/administratorów (bez przyczynowe banowanie, nie uzasadnione zmiany w profilu użytkownika itd.)
7) Za każde naruszenie regulaminu forum, administracja ma prawo do wystawienia ostrzeżenia (tzw. warna).
  7.1) Gdy użytkownik dostanie 3 ostrzeżenia, automatycznie zostaje on usunięty z forum (zbanowany).
  7.2) W szczególnych przypadkach administracja ma prawo do natychmiastowego zbanowania użytkownika.
8) Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów zawartych na forum do własnych celów. Kopiowanie i publikowanie ich, będzie surowo karane, a także ścigane.
8.1) Jeżeli chcecie pożyczyć coś z forum piszcie do administracji.
9) Zabrania się spoilerowania gal. (nie można opisywać na chb lub na forum bez uprzedzenia wyników walk z mniej niż 3 tygodni)
10) Po otrzymaniu warna, kiedy upłynie okres 2tyg. upomnienie może skasować dowolna osoba z administracji, o ile dany user się oto upomni i nie złamie ogólnych zasad forum po raz kolejny w tym czasie.
11) Jeśli jakiś user bez ważniejszego powodu użyje na ChatBoxie czcionki większej niż 30 będzie to karane warnem 1/3.
  11.1) Rzecz jasna, jeśli ktoś usprawiedliwi lub wyjaśni administracji swój powód użycia zbyt dużego"size" na ChatBoxie, może nie otrzymać warna.
  11.2) Administracja ma prawo do nie uznania wytłumaczenia danego usera i ma w takim przypadku prawo do wystawienia warna 1/3.

..:Walki:..
1) Na napisanie wejścia do ringu, gracz ma 24 h od założenia wątku z walką, jeśli tego nie zrobi to automatycznie przegrywa walkę.
  1.1) Zasada ta obowiązuje jedynie jeśli jeden z uczestników walki napisał wejście w określonym w pkt. 1 czasie.
  1.2) Gracz, który wygra walkę po niestawieniu się opponenta, jest zmuszony do napisania bookingu matchu.
  1.3) Zasada ta oczywiście nie obowiązuje jeśli gracz zgłosi wcześniej swoją nieobecność.
2) Na odpisanie w walce gracz ma 24 godziny. Jeśli tego nie zrobi to automatycznie traci inicjatywę, którą przejmuje jego rywal.
  2.1) W przypadku gdy ma on kontrę i nie odpisuje, to automatycznie inkasuje cios, na który dostał szansę skontrowania, a także wszystkie dalsze akcje opisane poprzednio w tym samym poście przez rywala.
  2.2) W przypadku jeśli nie odpisuje na wyjście z sub'a, to automatycznie odklepuje i przegrywa walkę.
  2.3) Jeśli jest to walka na tygodniówce / PPV, to gracz który wygra walkę przez nieaktywność rywala, zmuszony jest do napisania bookingu, od momentu rozgrywającego się w ostatnim poście.
  2.4) Zasada ta oczywiście nie obowiązuje jeśli gracz zgłosi wcześniej swoją nieobecność.
3) Kiedy obaj zawodnicy wyrażą na to zgodę i chęci, ich walka może zostać zbookowana.
4) Walki na Sparing Arenie mają swój dodatkowy regulamin, każdy z graczy powinien się z nim zapoznać.
5) Jeśli gracz jest niezadowolony, z sędziowania w swojej walce, ma prawo do zgłoszenia tego administracji, która rozpatrzy decyzję sędziego.
6) Każda interwencja do walki na dowolnej tygodniówce / PPV, musi mieć związek ze storyline'm, danych postaci (wszyscy uczestnicy walki muszą wyrazić na nią zgodę).
7) Za nieuzasadnioną edycję swojego posta w walce traci się inicjatywę.
  7.1) Możliwa jest jednak legalna edycja swojego posta w walce. Pod swoim postem trzeba jedynie napisać co się w nim edytowało, rzecz jasna zgodnie z prawdą.
  7.2) Jeśli user zostanie przyłapany na fałszywym przeświadczeniu tego co się edytowało w swoim poście, traci swoją inicjatywę i otrzymuje warna 1/3.

..:Sędzia:..
1). Musi być 100% bezstronny.
  1.2) Sędzia ma zawsze racje.
2). Musi mieć doświadczenie , by sędziować prestiżowe walki.
3). Sędzią nie może być Tag team partner.
4). Ma prawo uwzględniać postów po wyznaczonym czasie tylko, gdy user, który się spóźnił ze swoim postem napisze sensowne wytłumaczenie swojego niezmieszczenia się w wyznaczonym czasie.
5). O czasówkach sędzia musi informować wcześniej na chatboxie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gold-server.pun.pl www.chaotic.pun.pl www.wkretka.pun.pl www.rmp.pun.pl www.mroczni-herosi.pun.pl